De eerste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Mitch Stupers - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Mitch Stupers - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Mitch Stupers

Blijf op de hoogte en volg Mitch

01 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Beste allemaal,

Ik heb de eerste week overleefd hoor.. Nog maar 9 te gaan!

Deze week zijn we naar de top van de Table Mountain geweest. De foto's op Facebook spreken denk ik voor zich... Heel gaaf en wat een ervaring!

Verder heb ik 2 dagen voor de klas gestaan in mijn Grade 6&7. Niet moeilijk om 6 kinderen in bedwang te houden.. Volgens Doreen moeten de kinderen veel zelfstandig werken. Ik vind dat de leerlingen niet heel de dag zelfstandig moeten werken en hoop dat ik hier de komende weken iets aan kan veranderen.
Voor de rest gaat het allemaal prima met mij hoor.. Het eten valt me tot nu toe nog 100 procent mee.. Overdag is het rond de 23 graden, maar 's avonds heb je echt wel een dik vest nodig om die kippenvelletjes van je huid af te houden!

Dit weekend hebben we een weekendje Kaapstad gedaan. We slapen in een hotel voor 24 euro per nacht incl. ontbijt.. En nee we liggen niet op een matje op de grond, maar een heerlijk Kingsize bed!

Wat hebben we dit weekend gedaan in het kort: Table Mountain, GTST terug gekeken dankzij gratis WiFi in het hotel ;) , Wijnproeverij, een zonsondergang bekeken op LionsHead en gegeten in het Waterfront.
Waterfront is een leuk centrumpje aan het water waar veel eettentjes en winkeltjes zijn. Skon plekske!
Ik zal nog wat foto's plaatsen om jullie jaloers te maken en dan zul je in mijn volgende blog lezen over mijn eerste echte stageweek en meer......


Many Blessings,

Mitch Stupers

  • 01 Mei 2016 - 23:55

    Dille:

    1 week alweer! Wat gaat het snel he!

    Wat leuk weer om te lezen mitch! en ja ik ben jaloers! heb prachtige foto's voorbij zien komen!☺ veel plezier morgen!

    ben benieuwd of je de school wijs kan maken dat heel de dag zelfstandig werken niet kan! kqn jij vast wel!

  • 02 Mei 2016 - 00:02

    Dorine:

    Klinkt leuk en leest lekker weg! Fijne tweede week! X

  • 02 Mei 2016 - 05:45

    Papa:

    Ik ben blij dat alles goed gaat daar

  • 02 Mei 2016 - 05:56

    Papa:

    Ik had iets meer geschreven net, niet gepakt!
    Ik hoop dat jouw inbreng voor de klas iets zal veranderen daar. Ik ben er van overtuigd dat je dat zeker gaat lukken.
    Maak zo veel mogelijk foto's, ze zijn de moeite waard!
    Veel plezier en succes. Tot gauw (Skype)
    Love you!

    ,



  • 02 Mei 2016 - 06:31

    Nicole :

    Hey Mitch.


    Leuk om je verslagen te lezen en je te volgen met wat je allemaal doet.
    Geniet ervan en veel werkplezier.

    Groetjes Nicole


  • 02 Mei 2016 - 07:27

    Willy:

    Ik hoor het wel jij vermaakt je daar wel ,en die foto's zijn heel mooi ,maar daar word ik niet jaloers op .
    Durf zelfs niet naar beneden te kijken laat staan op een randje te gaan staan .
    Heel veel,plezier nog 9weekjes

  • 02 Mei 2016 - 07:45

    Jessica:

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat!
    6 Kids voor de klas, dat is een makkie haha.
    Hopelijk zijn ze ook een beetje lief voor jou

  • 02 Mei 2016 - 07:49

    Jessica:

    Huh, bij mij ook een gedeelte niet erbij bij de reactie.
    Lekker eten dat is ook al een grote plus.
    Heel veel plezier nog met elkaar en
    Groetjes van ons alle 4

  • 02 Mei 2016 - 08:08

    Mien Bouwmans:

    Leuke foto die je stuurde
    Het ga je goed maak er wat van.
    Groetjes van ons.

  • 02 Mei 2016 - 08:44

    Janne:

    Wat fijn dat je bij kan blijven wat betreft GTST ;-)
    En dat het eten meevalt. Dan kun je je verder bezighouden met op je stage te laten zien hoeveel kinderen kunnen leren wanneer je samen iets doet of als ze bijvoorbeeld samen werken. Dat lukt jou vast wel!!
    Tot je volgende verhaaltje weer :-)

  • 02 Mei 2016 - 09:02

    Paul En Linda :

    Fijn dat alles goed gaat en je het toch wel naar je zin hebt.
    De eerste week alweer voorbij, voor je het weet, ben je je weer thuis

  • 02 Mei 2016 - 10:05

    Inge:

    He lieve Mitch,

    Wat fijn dat je ervan geniet en wat leuk om te lezen dat je een uitdaging ziet in je stage!! Ik hoop dat het je gaat lukken want alleen van zelfstandig leren wordt je ook niet wijzer...
    Wat leuk een weekendje kaapstad en wat fijn dat het zo goedkoop is, ja de foto's maken me jaloers... Wat een uitzicht!!

    Geniet van alles, want voor je het weet sta je weer in het struifhuis (daar mis ik je wel)

    Liefs Inge

  • 02 Mei 2016 - 11:42

    Yvon:

    Zet ' m op mitch in je klasje!

  • 02 Mei 2016 - 12:12

    Mieke :

    Leuk om te lezen Mitch,geniet ervan

  • 02 Mei 2016 - 13:20

    Marjan:

    Fijn dat het goed gaat Gr van ons

  • 02 Mei 2016 - 16:58

    Appie:

    super keuk daar en al een week voorbij, voor mij ging ie snel, nog 9 te gaan maar dat gaat ook vast snel
    groetjes van ons en een pootje van dino

  • 02 Mei 2016 - 18:13

    Joke :

    Ha die Mitch, fijn te horen dat je het goed maakt en wat hen je al prachtige plaatsen gezien.
    En wat boffen die kindjes met jou , dat gast helemaal goed komen.
    En vergeet vooral niet om te genieten.

  • 02 Mei 2016 - 19:58

    Marion Bressers:

    hai Mitch

    leuk om je verslag te lezen en om bij te houden hoe het met je gaat,
    wens je heel veel leer plezier en succes tot hoors groetjes Marion XXX

  • 02 Mei 2016 - 23:08

    Mariette :

    Kei leuk allemaal groetjes en dikke kus

  • 03 Mei 2016 - 19:55

    Martien :

    Hè mitch , succes daar !, hou ze onder de duim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2016

6 juni - 16 juni!

05 Juni 2016

30 mei - 5 juni

29 Mei 2016

23 - 29 mei

29 Mei 2016

23 - 29 mei

21 Mei 2016

16 mei - 21 mei
Mitch

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 3866

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: